وام ازدواج

بانک مرکزی اعلام کرد: متقاضیان تعیین شعبه شده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، حداکثر ظرف 12 روز کاری نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

به گزارش بازار خبر ، بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس پیگیری های به عمل آمده از بانک های عامل جهت تسریع در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تفاهم گردیده است بانک های مذکور حداکثر همکاری لازم را در این رابطه به عمل آورند.

از متقاضیان ثبت‌نام کننده در سامانه موصوف درخواست می‌شود ضمن مراجعه به سامانه یادشده ( با کد رهگیری مربوطه) درصورت تعیین شعبه، حداکثر ظرف 12 روز کاری به شعبه مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

اضافه می‌نماید به علت کثرت مراجعه متقاضیان به سامانه ازدواج بعضاً ممکن است سامانه با تاخیر در پاسخگویی مواجه شود که متقاضیان می‌بایست در زمان های متفاوت، نسبت به ثبت نام یا بررسی آخرین وضعیت خود در سامانه اقدام نمایند.

ضمناً از آنجایی که برخی از بانک ها در بعضی استان ها با تراکم ثبت نام متقاضیان مواجه می‌باشند، درصورت ثبت نام متقاضی جدید، اعطای تسهیلات با تأخیر چندماهه روبرو خواهد شد. براین اساس بانک هایی که با کثرت متقاضی استانی در صف روبرو هستند، امکان ثبت نام جدید در سامانه را ندارند و متقاضیان جدید ‌باید از بین بانک های فعال در سامانه، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

‌از عید سعید فطر (تاریخ 1393/5/11) تا پایان روز سه شنبه مورخ 1393/5/14 بالغ بر 11.525 فقره تسهیلات از سوی بانک های فعال در سامانه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.