پرداخت مطالبات بازنشستگان


رئیس اداره امور بازنشستگان و موظفین آموزش و پرورش فارس خبر داد:
آخرین قسط مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال 86 به قبل پرداخت می شود

رئیس اداره امور بازنشستگان و موظفین آموزش و پرورش فارس از پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال 86 به قبل ،مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و  روابط عمومی  آموزش و پرورش فارس ،عطا مهبودی  با اعلام این خبر گفت: تا 9 شهریور ، همه مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال 86 به قبل که مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری بوده به حساب بازنشستگان مشمول واریز می گردد.

مهبودی افزود: این پرداخت،آخرین مرحله  می باشد که با واریز آن به حساب بازنشستگان  ،در زمینه مطالبات سال 86 به قبل ،تسویه حساب کامل انجام خواهد شد.

وی  گفت: در راستای ارائه خدمات رفاهی  به بازنشستگان عزیز ، سفر زیارتی به مشهد مقدس پیش بینی شده که،بازنشستگان ومستمری بگیران میتوانندبامراجعه به سایت این اداره به نشانی اینترنتی http://baz.farsedu.ir     نسبت به ثبت نام و تعیین زمان اعزام خود اقدام نمایند.

مهبودی افزود: هزینه این سفر زیارتی به صورت اقساط چهار ماه از حساب بازنشستگان  کسر خواهد شد و اعزای صندوق وام ضروری و وام زیارتی نیز  که حد اقل 300 هزار تومان موجودی داشته باشند،شامل تخفیف 50 هزار تومانی می شوند.

رئیس اداره امور بازنشستگان و موظفین آموزش و پرورش فارس همچنین از بازنشستگان خواست ،برای عضویت و یا  تکمیل اطلاعات بیمه تکمیلی و طلایی  خود حد اکثر تا تاریخ  15 شهریور به  سایت اینترنتی بازنشستگان فارس مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.