ورزش در خانه

پیشگیری و درمان با طب ورزشی
بسیاری از افراد به دلایل مختلف تمرین کردن در منزل را به باشگاه رفتن ترجیح می دهند. برای بدست آوردن نتیجه بهترآن هم با امکانات محدود باید اصول خاصی را رعایت کنید تا به هدف مورد نظر از ورزش دست یابید.
  از آنجاییکه چربی های اضافی شکم و پهلو برای همه افراد آزاردهنده است  همچنین افراد بسیاری هستند که که با وجود داشتن اندامی مناسب اما چربی های اضافی در نواحی شکم و پهلوشان جمع شده است .به همین منظور امروز به تمرینات مختص شکم و پهلو با هدف کم کردن چربی ها و همچنین تقویت عضلات شکمی می پردازیم.
همانطور که در گزارش قبلی اشاره کردیم تمرین کردن در خانه با توجه به کمبود امکانات سخت است وباید بدانید  شما که در این راه قدم گذاشته اید، کار سختی پیش رو دارید.دقت کنید که این برنامه پیشنهادی برای افرادی است که از نظر جسمی در سلامت کامل هستند و بیماری خاص و همچنین مبتلا به کمر درد و پا درد نیستند.در غیر اینصورت پیشنهاد می شود بدون مشورت پزشک از این برنامه تمرینی استفاده نکنید.
برای شروع تمرینات در منزل باید ابتدا بدن را به خوبی گرم کنید که این کار را با درجا زدن آرام می توانید انجام دهید و با استفاده از حرکات کششی بدن را برای تمرینات آماده کنید  تا احتمال آسیب دیدگی کم شود.
عکس زیر حرکات کششی مختلف را نمایش می دهد که شما باید هر حرکت را برای مدت ده ثانیه انجام دهید.
تناسب اندام با ورزش در منزل (2)

تصویر دیگر برای شما مشخص میکند که چه عضلاتی در حین انجام دادن حرکات کششی درگیر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.