باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا

باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا

باصفا ترین مسیر راه آهن در دنیا را به جرأت میتوان به ایستگاه کوهستانی در سوئیس نسبت داد ایستگاه ریلی بسیار زیبا که از دل دشت ها و کوه ها عبور میکند و مناظر شگفت انگیزی را برای مسافران پدید می اورد.

به جرأت میتوان گفت که مسافرانی که از قطار های این ایستگاه راه اهن استفاده میکنند مقصد خاصی را ندارند و فقط برای دیدن مناظر این مسیر ریلی با قطار سفر میکنند. بسیار از مردم اروپا برای دیدن این مناظر در ایستگاه راه آهن سوئیس صف میکشند.

باصفا ترین مسیر راه آهن در دنیا

باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا

زیباترین ایستگاه راه آهن در دنیا

باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا

باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا

زیباترین راه آهن دنیا

باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا باصفا ترین مسیر راه آهن دنیا

قبل از توضیح در مورد ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس باید گفت که راه آهن و مسافرت با قطارها آن هم به دلیل عبور این سیستم حمل و نقل از مکان ها خاص و دست نخورده در سراسر دنیا برای اکثر مردم جذاب و لذت بخش است.در این وادی مهندسی عجیب و خارق العاده راه آهن کوهستانی«Jungfraujoch» سوئیس از یک طرف و از طرف دیگر عبور قطار به همراه مسافران آن از بهشت مناطق بکر و کوهستانی این کشور همواره نگاه هر گردشگران و بینندگان را خیره کرده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس در اوت سال ۱۹۱۲ طراحی ، ساخت و راه اندازی شده است کماکان به عنوان یکی از زیباترین مسیرهای ریلی اروپا محسوب و همچنان مورد استفاده قرار می گیرد و جالب است بدانید که در مسیر این راه آهن عجیب و دیدنی تونلی به مسافت ۷ کیلومتر نیز در آن زمان احداث شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.