بهترین مراکز خرید قشم

معرفی بهترین مراکز خرید قشم | خرید در جزیره عجایب هفتگانه !!

یکی از کارهایی که معمولا در سفرهای خود انجام می دهیم، خرید کردن است. خرید سوغاتی و هدیه برای دوستان و خانواده یا خریدهایی که برای خودمان انجام می دهیم، یکی از جذاب ترین بخش های سفر محسوب می شود. بازارها و مراکز خرید قشم نیز فراوان است که ممکن است، این امر شما را در انتخاب دچار مشکل کند، اما با این حال، یکی از جاذبه های گردشگری قشم، بازارهای معروفش می باشد. از این رو در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید قشم می پردازیم تا بتوانید خریدهای بهتر و مناسب تری را انجام دهید و لذت بیشتری از سفر خود ببرید.

مراکز خرید قشم

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم، بازاری سنتی است که از سال 1290 فعالیت خود را آغاز کرده است. این بازار که از جاذبه های گردشگری قشم نیز محسوب می شود، دارای دالان های تودرتو و راسته های زیادی است که در آن علاوه بر خرید، می توانید با آداب و رسوم مردم این جزیره آشنا شوید و بومی های قشم را از نزدیک ببینید. لباس های سنتی، شال های رنگارنگ، شلوارهای گلابتون دوزی شده، برقع و پارچه های رنگی زیبا از جمله کالاهایی است که در این بازار می توانید مشاهده و خریداری نمایید. برای رفتن به بازار سنتی قشم، به آدرس میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی مراجعه نمایید. یادتان باشد که در این بازار می توانید، حسابی چانه بزنید و تخفیف های خوبی از فروشندگان بگیرید.

مراکز خرید قشم

سیتی سنتر

سیتی سنتر یکی از بهترین مراکز خرید قشم است که در دو فاز یک و دو تاسیس شده است. نکته جالب توجه این است که دو فاز یک و دو از طریق یک پل هوایی به یکدیگر متصل شده اند. در بین دو فاز، خیابان دریا قرار دارد که در آن می توانید درختان بومی و نخل های خرمای زیبا را مشاهده نمایید. این مرکز خرید، بسیار بزرگ بوده و با آخرین روش های معماری ساخته شده است. انواع لباس ها، کفش و کیف، اسباب بازی، گوشی موبایل، لوازم ورزشی و ... را می توانید از این مرکز خریداری کنید. بهترین فروشگاه ها برای خرید لوازم ورزشی و لباس در طبقه همکف و زیر همکف این مرکز واقع شده اند. سیتی سنتر برای خرید اجناس برند نیز مکان مناسبی است. برندهای معتبری مانند پوما و آدیداس در این مرکز خرید دارای شعبه می باشند. سیتی سنتر علاوه بر این که یک مرکز خرید است، دارای سرگرمی های مختلفی مانند سینمای 4 بعدی، سالن بیلیارد، بولینگ و شهربازی مخصوص کودکان نیز می باشد.

مراکز خرید قشم

بازار ستاره

بازار ستاره یکی دیگری از بازارهای قشم است که علاوه بر خرید می توانید به تفریح و سرگرمی نیز بپردازید و از موزه ژئوپارک آن در طبقه زیرین دیدن کنید. این مرکز برای خرید برندهای معتبر، بسیار مناسب است. دراین جا می توانید، نمایندگی برندهای معتبر لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، سونی، تفال و فیلیپس را پیدا کنید. آرکانسیل، نیوا، کلیون نیز برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی هستند که در بازار ستاره وجود دارند. اگر به دنبال عطر و اودکلن با قیمت مناسب هستید، بازار ستاره بهترین انتخاب برای شماست. برای رفتن به این بازار می توانید به خیابان ولی عصر قشم مراجعه نمایید.

مراکز خرید قشم

مرکز خرید دو دلفین درگهان

اگر به دنبال خرید ارزان هستید، حتما سری به بندر درگهان بزنید. این بندر در نزدیکی قشم واقع شده و دارای مراکز خرید زیادی است. لباس های سنتی و پارچه های زری دوزی شده را می توانید از بازار درگهان با قیمت پایین تری خریداری کنید. از بین مراکز خرید فراوانی که در این بندر وجود دارند، مرکز خرید دو دلفین از محبوبیت بیشتری در میان مسافران برخوردار است. در این مرکز، انواع محصولات آرایشی، لباس، ساعت، عینک و لوازم خانگی را با برندهای متنوع خواهید دید. لوازم آرایشی از جمله کالاهایی است که می توانید  در این مرکز تهیه کنید و اطمینان بیشتری به اصل بودن آن داشته باشید. افرادی که به گل و گیاه علاقه مندند نیز می توانند انواع و اقسام گل ها و گیاهان بومی را در مرکز خرید دو دلفین پیدا کنند.

مراکز خرید قشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.