نسخه شفابخش

بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهند اسفند ماه از فصولی منحصر به فرد است که با رعایت نکردن نکاتی پیش زمینه ای برای بروز سایر بیماری های در سایر فصول به وجود می آید.
شاید شما هم در اطرافیانتان دیده باشید که در این روزها گرفتار آبریزش بینی و علائمی شبیه سرماخوردگی  شده باشید اما بد نیست بدانید این علائم تنها "حساسیت آلرژی های فصلی" هستند که در اواخر اسفند ماه و فصل بهار مردم را گرفتار خود می کند و "سیستم ایمنی بدن" برای ورود میکروب ها و باکتری های دیگر راه تضعیف می کنند.

بررسی ها نشان می دهد، نوشیدن آب زیاد و فعالیت بدنی تنها داروی افرادی است که سابقه زیادی در حساسیت های فصلی دارند و اگر می خواهید امسال از شر چنین بیماری هایی رها شوید باید نسخه های شفابخش برای سلامتی بدنتان را بدانید.

مصرف مایعات و نوشیدن چای و شیر گرم مانند یک محافظ برای "سیستم ریوی" شما عمل می کنند و سالمندان و کودکان باید این روزها بیشتر مراقب سلامتی خود باشند و هر گونه سهل انگاری می تواند پیش زمینه برای بروز سایر بیماری ها و "آنفلوآنزاهای شدید" در سایر فصول باشید.

سبزیجات نارنجی رنگ، کرفس، اسفناج، آب سبزیجات و مصرف مولتی ویتامین ها می تواند سیستم ایمنی بدن شما را برای بروز هر گونه حساسیت و سرماخوردگی های فصلی تقویت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.