تصاویر زیبای آلپ

تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

کوهستان یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی است که به خاطر ویژگی های خاصی که دارد،مورد توجه و محبوب بسیاری از افراد است. در ادامه عکس های زیبای Karol Nienartowicz عکاس 29 ساله لهستانی را خواهیم دید. کارول می گوید: "من هنوز هم تابستان 2003 را به یاد دارم که مادرم مرا به اولین سفر کوهستان برد. من زیبایی نفسگیر کوه را دیدم و می خواستم هرچه زودتر احساسم را با دیگران سهیم شوم!
بنابراین در سفر بعدی دوربینم را برداشتم. از آن زمان من عکاس کوهم و عکاسی را با شوقم به سفر ترکیب می کنم. من تا به حال بیش از 20 کشور اروپایی را بازدید و عکاسی کرده ام و بزرگترین علاقه من، عکاسی از بلندترین کوه های اروپا، آلپ است.
در طی این سفرها من در چادر و در مکانی با مناظر زیبا که بتوانم طلوع و غروب خورشید را ببینم، می خوابیدم."

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

 تصاویری زیبا و بی نظیر از کوهستان های اروپا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.